رونمایی از شبکه تلویزیونی کشاورز در هفته جهاد کشاورزی
شبکه تلویزیونی کشاورز در راستای افزایش آگاهی و اطلاعرسانی در هفته جهاد کشاورزی رونمایی میشود.
به گزارش پایگاه خبری کشاورز نگار به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی، در نشست هماندیشی مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی این وزارتخانه با مدیران روابط عمومی سازمانهای جهادکشاورزی استانها، معاونتها، شرکتها و موسسات وابسته که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، معاون امور رسانههای این مرکز ضمن بیان این مطلب گفت: زیرساختهای این شبکه تلویزیونی آماده و در مقطعی به صورت آزمایشی، فیلمهای تولیدی از آن پخش شده است.
فاطمه زارعان بنیاسدی افزود: برخی از فیلمها که قرار است از این شبکه تلویزیونی منتشر شود تولیدی و برخی آرشیوی و تکراری است.
وی اظهار داشت: برای تهیه مستمر فیلمهای تولیدی و آرشیوی نیاز به همراهی استانها، معاونتها، سازمانها و شرکتها داریم.
زارعان در همین حال از راهاندازی کمیته ملی روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برای تقویت و توانمندسازی روابط عمومیهای بخش کشاورزی و استفاده از تجارب و تواناییهای بخش خصوصی خبر داد.
وی ادامه داد: چارچوب و شیوهنامه این کمیته ملی آماده شده و از روابط عمومی استانها میخواهیم نقطه نظرات خود را برای تقویت این شیوهنامه بیان کنند.
در این نشست، معاون امور ارتباطات و اطلاعرسانی این مرکز بر استفاده از بستر رسانههای نوین و شبکههای اجتماعی تاکید کرد.
برای دانشبنیان کردن روابط عمومیها نیاز به پوستاندازی داریم
معاون اطلاعرسانی مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست، با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دوران، و در عصر اطلاعات، روابط عمومیها به عنوان هنر هشتم، مهمترین رکن دنیای مدرن محسوب شده و با توجه به ضرورت دانشبنیان کردن فعالیت روابط عمومیها، بدیهی است که روشهای سنتی دیگر برای اطلاعرسانی جایگاهی ندارند و ضروری است با ایدهپردازی، خلاقیت و نوآوری در برنامهها و اجرای آنها همپای سایر بخشها از ابزارهای نوین برای انتشار اخبار مربوط به برنامهها، سیاستها و دستاوردهای بخش کشاورزی استفاده کنیم.
علیرضا واحدیپور افزود: همه به تغییر نگرش و پوستاندازی در به کارگیری از شیوههای نوین نیاز داریم به ویژه در شرایط کنونی که نیاز است در حداقل زمان و با بیشترین سرعت عمل در امر اطلاعرسانی و آگاهی مردم شریف گام برداریم.
وی در همین حال بر ارتقای کیفیت خبرها، عکسها و فیلمها برای قرار گرفتن در بسترهای مجازی تاکید ورزید.
ضرورت ایجاد نظام ارتباطات یکپارچه
بنابراین گزارش، مدیر طرح و برنامهریزی ارتباطی مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست گفت: قرارگاه جهاد تبیین مانند مکعبی است که با تمام بخشهای کشاورزی و رسانههای رسمی و اجتماعی کشور از جمله معاونتها، سازمانها، استانها، تشکلها، رهبران فکری، نمایندگی ولی فقیه در پیوند قرار دارد.
حمید شکری خانقاه داشتن برنامه عمل، اطلاعیابی و توجه به بازخوردها، ارزیابی اثربخشی، گسترش ارتباطات مردمی و برنامهریزی برای رهبران فکری را از رویکردهای حرفهای روابط عمومیهای تخصصی عنوان کرد.
وی افزود: ایجاد نظام ارتباطات یکپارچه در وزارت جهاد کشاورزی برای تبیین دستاوردهای این بخش ضروری است.
گفتنی است؛ این نشست هماندیشی به مناسبت هفته روابط عمومی با شعار کشاورزی دانشبنیان، ارتقای سرمایه اجتماعی با روابط عمومی حرفهای برگزار شد.
برچسب ها :پایگاه خبری کشاورز نگار ، پایگاه خبری کشاورزی ، پایگاه_خبری_کشاورزنگار ، خبرگزاری کشاورزی ، کشاورز نگار ، کشاورز_نگار ، کشاورزنگار ، کشاورزی ، وزارت جهاد کشاورزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0